Vergroot je bekendheid op sociale media

Adverteren op Facebook, Instagram, Linkedin

Praat met een Social Ads Expert  >

facebook advertising

G

Meer websiteverkeer via Social Ads




Het systeem van Pay per Click of PPC - je betaalt énkel als iemand doorklikt naar je site - is niet alleen beschikbaar op Google. Het systeem bestaat ook bij sociale media zoals Facebook, LinkedIn en Instagram. Ze laten een geraffineerde segmentatie naar consumenten toe.

social media advertising

 

Op Facebook en Instagram kan je je doelpubliek selecteren op basis van interesses, leeftijd, sociale status, locatie, gezinssituatie enz. Die informatie is goud waard om zeer selectief te werk te gaan. Via Linkedin kan je zakenmensen bereiken al naargelang soort functie, diploma, bedrijfsnaam, bedrijfstak, bedrijfsgrootte enz.

Adverteren op social media loopt vrij gelijkaardig als adverteren op Google. Het grote verschil is dat in Google mensen op zoek zijn naar je product of dienst. Dat is niet het geval op sociale media, daar bouw je eerder bekendheid op. Maar anderzijds kan je via sociale media veel beter je doelgroep selecteren, de keuzemogelijkheden zijn veel meer uitgebreid.


Praat met een Social Media Expert  




O

Onze Sterktes

Meer dan 15 jaar ervaring met PPC adverteren

Geen contract vereist

Optimalisatie door synergie met SEA

Opgestroopte mouwen en persoonlijke service




M

Meten is weten


Net zoals bij Google Advertising is Social Media Advertising een kwestie van meten, weten, resultaten analyseren en bijsturen.

Samen bekijken we wat je wenst te bereiken met de campagnes. Indien nodig analyseren we je huidige positionering op Facebook, Instagram en LinkedIn. Op basis daarvan bepalen we een strategie en zetten we een operationeel plan op. Wanneer de campagnes lopen, volgen we ze op de voet op en sturen bij om een optimaal resultaat te halen. Zodat je een maximum rendement haalt uit elke gespendeerde cent.


Vraag vrijblijvend om advies  

E

Enkele Cases


Non-profit prospectie via LinkedIn

NCK is een neutraal vakbondsalternatief voor kaderleden. In het kader van de sociale verkiezingen ontwikkelden we een campagne om kandidaat-afgevaardigden te recruteren. Verschillende advertenties werden getest om de specifieke doelgroep van Kaderleden in België te bereiken. Op korte tijd reageerden meer kaderleden dan verwacht.

LinkedIn laat verrassend veel selectiemogelijkheden toe: bedrijf, bedrijfsgrootte, sector, geslacht, functie, anciënniteit, diploma, ea

linkedin advertising

Webshop prospectie via Facebook

Materni verkoopt borstvoedingsondersteunende producten. Onze klant vroeg ons hoe we vrouwen konden bereiken die net een kindje hebben gekregen. Ons antwoord: veel vrouwen posten dit trots op hun Facebook-pagina. De advertentie, enkel gericht naar deze moeders, gaf een hoge CTR naar de Materni webshop.

Met Facebook kan je consumenten heel gericht benaderen door de combinatie van unieke, persoonlijke criteria

facebook advertising

Recrutering via Facebook en Instagram

Onze klant organiseert bijlessen voor studenten van het laatste jaar middelbaar die het ingangsexamen van arts willen afleggen. Onze aanpak was dubbel: enerzijds de studenten zelf aanspreken, anderzijds de ouders van de studenten.

Alhoewel het moeilijk is om -18 jarigen te targeten, bood het gedetailleerd kiezen van functies, levensgebeurtenissen en branche een oplossing.

 

instagram advertising

Vragen over Social Advertising?

Vraag het ons gerust, geheel vrijblijvend, we kijken graag hoe we je kunnen helpen.